Logodesign

– få et nyt logo, grafisk udtryk eller visuel identitet!

Leder du efter et nyt logo?
Måske endda en helt ny visuel identitet til din virksomhed?

Hos Grafisk Udtryk sørger jeg for, at branche, målgruppe samt alle dine visioner og ønsker bliver tænkt ind i de logoer og designs, jeg laver. Et lækkert, moderne og perfekt ansigt udadtil.

Med +25 års erfaring som grafiker har jeg kreeret mange kreative logo-løsninger og visuelle identiteter til utallige tilfredse kunder. Skal du være den næste?

Hos Grafisk Udtryk er der ikke langt fra den gode idé til de færdige, flotte logoer!

Hvad er et godt logo?

Logoer er ikke bare logoer. Som sagt er det din virksomheds, din forenings eller din sags ansigt udadtil. Øverst på hjemmesiden, øverst på Facebook, først på ethvert dokument. Et logo kan ofte være et godt brand i sig selv.

Hvis du skal have et nyt logo, som passer perfekt til dig og dine mål, skal du derfor have fat på en grafiker, som altid tænker over følgende vigtige emner:

  • Din appel til din målgruppe: Hvad vil du gerne signalere til dem, der skal se dit logo? Her skal ydelsen eller budskabet, du vil ud med, stå sylespidst. Men selvfølgelig også det sekundære: Bæredygtighed? Friskhed? Historik? Sikkerhed? Hvad vil du godt appellere?
  • Genkendelighed: Dit logo skal kunne genkendes. Det skal være noget helt nyt og unikt, som ikke er set før. Eller hvis du allerede har et gammelt logo, kan det være godt at tage genkendelige element med over i nye logoer, så modtageren stadig genkender dig.
  • Være langsigtet: Det skal være moderne i dag, men det må også se moderne ud om 10, 20 eller 50 år. Ved logoer skal der tænkes langsigtet, så din visuelle identitet danner et godt grundlag for din markedsføring mange år ud i fremtiden.
  • Brugbart flere steder: Logoer skal formentlig bruges på flere forskellige materialer og størrelser. Der er forskel på, om et logo printes på papir, stof, metal eller skal bruges til nettet. Ligesom der er forskel på, om logoet skal stå småt eller kæmpestort. Det handler om, at dit logo står skarpt uanset hvad.
  • Farvekoder og skrifttyper: Farverne har enorm betydning for, hvad folk associerer med dit logo. Det samme har en kantet, rund, fed eller kursiv skrifttype. Begge dele skal matche det overordnede udtryk, og begge dele skal matche hinanden. Et samspil, som grafikere er eksperter i.

For sådan skal en grafiker tænke. I detaljer, i helheder og i kvalitet. Sådan en grafiker er jeg. Jeg jonglerer både farverne, formerne, skriften og alle overvejelser sammen i et overordnet udtryk. Jeg har heldigvis udviklet et særligt stærkt øje for at ramme lige det, du ønsker.

Logoer helt efter dit ønske og behov

Hos Grafisk Udtryk går jeg meget op i, at dit nye logo kommer til at give det bedste helhedsindtryk af det, du skal bruge logoet til.

Jeg lytter på, hvordan du forestiller dig, at det skal se ud. Jeg tager udgangspunkt i din virksomhed, forening eller dit budskab og designer et personligt og passende logo – helt fra bunden – der lever op til dine ønsker og behov. Det er vigtigt for mig. Og jeg ved, at det er vigtigt for dig.

Det får du, når du køber logoer her

Det færdige logo leveres til dig i følgende udgaver:

  • CMYK-farvekode: .ai-fil til tryk, skilte, bilreklamer og meget mere.
  • RGB-farvekode: PNG-fil (med gennemsigtig baggrund), JPG-fil og SVG-fil til bl.a. hjemmesider, SoMe og web.
  • PDF-fil: Med visning af logo-typer, farvekoder og evt. tekst-font, så du kan bruge samme stil som logoet på hjemmeside, brochurer eller andre steder, hvor logoet skal bruges. Så kan du selv eller dine kolleger arbejde videre med det. Det, synes jeg, er fair!

Du får også dit logo i sort-hvid og i pantone-farvekode (hvis farven har sådan én). Så har du et udvalg at vælge imellem, alt efter hvad og hvor du skal bruge det til.

Med alt dette burde du være dækket ind, så dit professionelle logo kan indsættes, hvor end du vil have det. Jeg sørger for så stort et format (til web, vektorgrafik til tryk, bilreklamer m.m.), så du får den allerbedste kvalitet – uanset hvor stort logoet skal være.

Pris for logoer hos Grafisk Udtryk

Hvad koster et logo så at få produceret? Timeprisen hos mig for grafisk design til logoer ligger på:

  • 675 kr. / timen.

Prisen for et helt projekt afhænger selvfølgelig af, hvor avanceret et logo du ønsker, i hvor mange forskellige farver det skal være, og hvor meget af din visuelle identitet jeg ellers skal sørge for ud over logoet.

Jeg har to faste priser på ét professionelt logo til både tryk og web-brug for.

  • 2900 kr. | Hvis du skal bruge et logo med ren tekst (det vil sige uden ikon til).
  • 4500 kr. | Hvis du skal bruge et logo med tekst OG ikon.

… hvor du får alt, jeg listede ovenover. I prisen ligger også 4 korrektur-runder, hvor du får mulighed for at komme med feedback og rettelser over fire gange, så vi kan lave dit logo, præcis som du vil have det. Hvis flere korrektur-runder er nødvendigt, kan disse altid tilkøbes til timeprisen efter aftale.

Du kan selvfølgelig altid kontakte mig, og så finder vi den helt rette pris for det perfekte logo efter dine behov.

Priser på logodesign / rentegning

Udover disse priser kan dit logo selvfølgelig også laves på timebasis. Her er timeprisen 675,- kr.

Alle priser er ekskl. moms.

Eksempler på nogle af de logoer Grafisk Udtryk har designet / rentegnet

Design af logo

Rentegning af ikon + tilføjelse af navn og slogan

Design af logo

Design af logo

Design af logo

Rentegning af logo

Kunde anmeldelser

Christina har udarbejdet et Logo der virkelig rammer essensen af den service jeg skulle bruge logo til. Det er ikke sidste gang jeg vil bruge Grafisk Udtryk.

Timer, pris og kvalitet hænger godt sammen og Christina lytter til ønskerne, hvilket er super vigtigt

Lennart Øster

Bridgr

Meget jordnær og dygtig kvinde, som har magiske hænder og guider en igennnem hele forløbet. Det er bestemt ikke sidste gang jeg får lavet noget grafisk, hos Grafisk Udtryk

Mary Hassan

Nordic Dynasty

Vil du gerne kontaktes, så skal du bare udfylde herunder.

12 + 10 =